Friday 1 April 2011

Let me introduce myself...

First of all, my name is Muhammad Hasnul Rabi'in bin Salechoddin..people around me juz called hasnul, hans, senol, senoi, kodeng, rabi'in n so on...I was born on 21 mac 1992 (please do remember ths date)..haha..poyo plak aku berspeaking2 ni..yg ni bkn blog aku yg pertama tp yg kedua kot..yg pertama punye..aku da lme x update n lpe password da pun...lost my mind..haha..aku menetap di Serdang, Selangor..kg aku kt Teluk Intan, Perak..family aku pure banjar ( kulaan nereng, napa takurihing)..now, i'm still stdying at German-Malaysian Institute (GMi)..Mechatronics Engineering is my lovely course..InsyaAllah, akn melanjutkan pelajaran ke German / U.K. tgk la mne yg dpt..haha..(rezeki ade di mne2)..but my sharply target is German la..love for their technologies..most advance..kah3..(apalagi nk cite ni..)..aduhh..da xtaw nk cite ape ni..ape2 pun..klu nk taw lbih lg juz add me on facebook..(hasnul_serdunk22@hotmail.com)..
u can ask me anythng and for sure..i'll answer u..ok..thts all..danke sehr und tchuss auf wiedersehen..

No comments:

Post a Comment